MBC

Manažer kreativity a inovací

Master of Business Creativity

PhDr. Karel Červený, MSc., MBA, DBA
Hlavní lektor

Trenér inovační kreativity, lektor a kouč. Přes 20 let se věnuje rozvoji strategického a konceptuálního myšlení. Bohaté zkušenosti na mezinárodní úrovni mu otevřely prostor pro otevření uceleného vzdělávacího programu. Od roku 2009 přednáší „Kreativní a inovační management" na několika vysokých školách a univerzitách (VŠE, VŠEM, ČVUT, SAVS). Publikuje, radí a vzdělává v oblasti kreativního myšlení a řízení inovací. Program Master of Business Creativity (MBC) založil již v roce 2007 a jeho tréninkovými programy prošli manažeři, konstruktéři, designéři, podnikatelé. Vzdělání MBC prokazatelně přináší výsledky v získání strategického myšlení, v porozumění současnosti a budoucnosti. Učí pracovat se synergiemi, rozumět nově vznikajícím trendům a nalézat tržní niky.

T6

Co absolvováním kurzu získáte?

Zvýšíte svou kreativitu
  • Vaše tvořivost se za rok zvýší minimálně o 50 procent. Většina absolventů si ji zvýšila o 100 a více procent. Měříme úroveň tvořivosti před a po kurzu.
  • Odhalíte v sobě nezměrnou tvořivost. Budete překvapeni, kolik jí ve Vás je. Budete nadšeni, čeho všeho jste schopni. Vaše okolí z Vás bude paf.
Získáte strategické myšlení
  • Získáte strategické myšlení na mimořádné úrovni. Zvýší se Vám prozíravost, orientace v chaosu a turbulencích, v „černých labutích“, naučíte se vidět „dopředu a za roh“. Naučíte se tvořit vize a strategie pomocí desítek strategických her (teorie her v praxi).
Naučíte se používat kreativní metody
  • Vymyslíte celou řadu kvalitních zlepšovacích návrhů a u mnohých dojde i na výraznou inovaci či vynález. Užasnete, kolik budete mít denně nápadů.
  • Naučíte se používat klíčové kreativní metody a techniky: Lean Canvas, Business Model Canvas, Design Thinking, TRIZ – ARIZ, Scamper, Laddering, Kepner-Tregoa, Brainstorming, Brainwriting, Brainscathing, Storyboard, morfologická analýza, metoda what-if, GameStorming, The Innovator´s Dictionary, WOIS, Analogie a Synektika a další.
Naučíte se imaginaci
  • Naučíte se imaginaci na úrovni, kterou v ČR ovládá málokdo. Zlepší se Vám paměť. Budete lépe vytyčovat své cíle a dosahovat jich. Budete lépe spát a budete zdravější.
Získáte prestižní certifikát
  • Získáte prestižní certifikát Master of Business Creativity.

Manažer kreativity a inovací

Objednávka kurzu

Master of business creativity

Cena kurzu

    Obsah kurzu

    I. Modul
    • Vstupní testy kreativity a inovačního myšlení
    • Bariéry kreativity. Co je to kreativita, typy a druhy kreativity? Jak se rozvíjí kreativita?
    • Trénink všímavosti, obecné a umělecké tvořivosti, kombinačního a variantního myšlení, strategického a konceptuálního myšlení
    • Manažerské hry pro rozvoj kreativity a týmovou spolupráci na generování synergických efektů
    • Rozbor nejdůležitějších vynálezů v různých odvětvích a oborech a inovačního myšlení význačných vynálezců a objevitelů
    • Hledání kreativních talentů v organizaci a na trhu práce
    II. Modul
    • Trénink inovačních dovedností
    • Možnosti umělé inteligence (AI) a aplikace kvantové fyziky (QP)
    • Cvičení myšlenkové flexibility – variantní myšlení
    • Rozbor vlivu pozadí některých firem, start-upů a některých vynálezů – inovační evoluční mapy
    • Kreativní metody a techniky – hledání nápadů, Scamper, Laddering – žebříkování, formulace problému, Kepner-Tregoa a parafráze klíčových slov
    • Inovační prostředí v organizaci – základ pro úspěšné inovace
    • Trénink kreativní imaginace a její aplikace do svého života a života firmy (sebenaplňující proroctví)
    • Manažerské hry na podporu kolektivní inteligence a kolektivní kreativity
    • Strategické válečné hry
    III. Modul
    • Trénink strategického a konceptuálního myšlení v synergiích
    • Trénink synergického myšlení
    • Tvorba mapy budoucí krajiny – vývoj lidstva a technologií
    • Trénink inovačních dovedností – praktický nácvik inovací
    • Trénink metody variantního myšlení: Co by bylo kdyby
    • Nácvik pokročilé SWOT analýzy
    • Práce na problémech svých i kolegů z kurzu
    • Kreativní metody a techniky – hledání nápadů, hledání řešení – podle Stephena Johnsona, Plánovací scénáře, Design Thinking, myšlenková mapa, Brainstorming, Brainwriting, Brainscathing, Rychlý člun, Storyboard, morfologická analýza, What-if
    • SW trénink – aplikace MIRO (miro.com) – vytváření konceptuálních a myšlenkových map, kreativní metody a techniky
    • Nácvik konceptuálního strategického myšlení pro svět po roku 2030
    • Nácvik umělecké kreativity – dramatizace problému
    IV. Modul
    • SW trénink – aplikace MIRO (miro.com) – vytváření konceptuálních a myšlenkových map, kreativní metody a techniky – pokračování
    • Nácvik posuzování obchodních modelů
    • Trénink technické tvořivosti – metoda TRIZ – ARIZ (celkem 6 hodin)
    • Kreativní metody a techniky – hledání nápadů, hledání řešení – podle Edwarda de Bona a Johna Adaira, hledání příležitostí – projížděcí výzkum, predikce událostí – synergické efekty, WOIS
    • Nácvik organizační a umělecké tvořivosti
    V. Modul
    • SW trénink – aplikace MIRO (miro.com) – vytváření konceptuálních a myšlenkových map, kreativní metody a techniky – pokračování
    • Trénink strategického a konceptuálního myšlení v synergiích – pokračování
    • Společné řešení podnikových úkolů – problémů či inovací
    • Kreativní metody a techniky – Lean Canvas, Business Model Canvas, Analogie a Synektika, GameStorming, The Innovator´s Dictionary, Strategie modrého oceánu
    • Trénink kreativní imaginace a její aplikace do svého života a života firmy – metoda „Pracovna“.
    • Nácvik systémového a kritického myšlení a nácvik procesní a organizační tvořivosti
    • Inovační prostředí v organizaci – základ pro úspěšné inovace, vytvoření inovačního prostředí u každého účastníka
    • Nácvik konceptuálního strategického myšlení trh – systém včasného varování pro firmy
    VI. Modul
    • Opakování nejdůležitějších částí kurzu, které jsou naprosto klíčové
    • Prezentace svých vyřešených projektů a inovací
    • Nastavení následného individuální programu rozvoje kreativity
    • Kreativní nastavení efektivity všech procesů, produktivity a přidané hodnoty
    • Intelektuální (kreativní) kapitál firmy – ledovcová bilance
    • Inovační cyklus
    • Manažerská imaginace – rozvoj manažerských dovedností – pokračování metody „Pracovna“.
    • Slavnostní předání certifikátů

    Kreativní metody a techniky

    Na mimořádně vysoké úrovni se naučíte znát kreativní metody a techniky

    A mnoho dalších ...

     

    Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
    • Image
    • SKU
    • Rating
    • Price
    • Stock
    • Availability
    • Add to cart
    • Description
    • Content
    • Weight
    • Dimensions
    • Additional information
    • Attributes
    • Custom attributes
    • Custom fields
    Click outside to hide the comparison bar
    Compare